Obchodní ředitel pro externí distribuční kanály Allianz pojišťovny Radim Krist s pojišťovnictvím spojil celý svůj profesní život.

16. 12. 2020 |

Začínal před 28 lety jako obchodník a likvidátor pojistných událostí a následně byl více než dvacet pět let jednatelem a spolumajitelem makléřské společnosti K+K Broker. „Chci se zaměřit na větší prosazení Allianz u makléřských společností, aby ji vnímaly jako atraktivní značku, se kterou se dobře spolupracuje,“ vysvětluje Radim Krist, který má dva syny a ve volném čase rád cestuje, hraje golf, basketbal, tenis a jezdí na horském kole.

Obchodní ředitel pro externí distribuční kanály Allianz pojišťovny Radim Krist s pojišťovnictvím spojil celý svůj profesní život.

Přicházíte z makléřského oboru, co byla vaše hlavní motivace pro vstup do korporátu?
Ve své firmě K+K Broker jsem pracoval dvacet pět let a myslím si, že už byl nejvyšší čas zkusit něco jiného a uplatnit bohaté zkušenosti z makléřského obchodu. Ve stejné době přišla velmi zajímavá nabídka od Allianz pojišťovny, která mě profesně posunula dále. Přestože byl proces odchodu z K+K Broker a nástupu do Allianz značně hektický, jsem v Allianz velmi spokojený, protože mě tato práce baví a naplnila všechna má očekávání.

Co je pro vás momentálně ve vaší nové pozici největší výzvou a co vše máte na starosti?
Odpovídám za celou externí distribuci, v rámci níž se v současné chvíli zaměřujeme především na zdokonalení pravidel fungování našich regionálních zástupců vůči potřebám makléřů a jejich klientů. Chceme doplnit a konsolidovat servisní tým v každém regionu. Hlavní výzvou ale je, abychom stihli realizovat všechny dobré myšlenky a nápady, jak být ještě lepší, a stát se volbou číslo jedna pro naše makléře.

Jaké má Allianz aktuální novinky pro tento a hlavně příští rok?
Velmi významnou letošní novinkou je náš chytrý zdravotní dotazník, který reaguje na odpovědi klientů a automaticky vyhodnocuje jejich zdravotní stav. Během sjednávání smlouvy se tak v mnoha případech poradce ihned dozví, za jakých podmínek je klient do pojištění přijat, případně jestli uplatní pojišťovna nějakou výluku, přirážku nebo náhradní krytí a to zcela bez zásahu oddělení oceňování.

K tomu jsem se zavázali k přebírání čekacích dob od konkurenčních pojišťoven při splnění třech jednoduchých pravidel – v případě přechodu klienta od konkurenční pojišťovny k nám do Allianz tedy nemusí klient platit souběžně dvě smlouvy. Allianz zároveň tento rok udělala další významný krok v on-line sjednávání životního pojištění a příští rok představí novinku – akceptaci smlouvy zaplacením. Pro sjednání smlouvy životního pojištění od Allianz už tak nebudete potřebovat tužku a papír, všechno budete moct s klientem vyřídit čistě elektronicky a dokonce i na dálku z pohodlí vašeho domova. Smlouvu bude možné uzavřít zaplacením bez nutnosti tisku – stejně jako je tomu v pojištění vozidel či majetku. Zároveň pro příští rok chystáme produktové změny, které určitě potěší nejen poradce, kteří se na produktových změnách podíleli, ale především klienty. Už se velmi těším, až vám je budeme moci představit a posunout tak náš úspěšný a oceňovaný produkt ještě o kousek výše.

A v neposlední řadě Allianz spustila on-line hlášení škod v autopojištění. Jde o uživatelsky velmi příjemný nástroj, který našim klientům ušetří drahocenný čas při hlášení a vyřizování pojistné události na vozidle.

Co pro vás znamená spolupráce s Partners?
Partners patří mezi nejvýznamnější partnery Allianz pojišťovny. Vývoj a růst Partners jsem měl možnost sledovat mnoho let jak z pozice makléře, tak i teď z pozice obchodního ředitele pro externí distribuční kanály v Allianz a musím uznat, že jde o velmi úspěšnou spolupráci v rámci českého pojišťovnictví. Pro mě a můj tým bude vždy prioritou spolupracovat s tak kvalitním a silným partnerem, jakým Partners bezesporu jsou. V příštím roce chceme ještě více zkvalitnit vzájemnou spolupráci a nadále vylepšovat servisní procesy na naší straně. Mám radost ze složení týmu KAM manažerů pro Partners, kteří se na skvělé spolupráci podílí. Tomáš Grégr, Jakub Lukeš a Michal Geier jsou velkými profesionály v tom, co dělají, a s řadou poradců se jejich dlouholetá spolupráce přeměnila v opravdové přátelství.

Co považujete v letošním roce za největší úspěch?
Na tuto otázku existuje jednoduchá odpověď. Letos jsme zcela ovládli prestižní anketu Pojišťovna roku Asociace českých pojišťovacích makléřů, ČAP a specializovaného portálu opojisteni.cz., což se ještě v historii nikomu nepodařilo. 

V této prestižní anketě jsme zlato získali ve čtyřech kategoriích z pěti. Počínaje životním pojištěním, přes autopojištění a pojištění občanů až po pojištění průmyslu a podnikatelů. Nejlepším specializovaným pojistitelem se navíc stala úvěrová pojišťovna Euler Hermes, která je součástí skupiny Allianz. Letošní zcela jednoznačné vítězství v soutěži Pojišťovna roku je jasným potvrzením kvalitních produktů a služeb Allianz pojišťovny, na kterých se podílí všichni naši zaměstnanci a mě těší, že s takovými profesionály mohu spolupracovat. 

Komerční článek

Let’s block ads! (Why?)